Elf Cosmetics

Komentera här Övrigt om Skönhet


Elf Cosmetics -   http://www.eyeslipsface.co.uk/  

Alla vet att sminkmaterial som sminkborstar, primers osv kostar mycket pengar. Jag vill tipsa om Elf Cosmetics där finns det smink för ynka 20 - 30 :-. Man beställer hem från hemsidan och själva frakten kostar 50:-
Jag har länge tänkt beställa olika sminkborstar, ansiktisprimers osv från elf eftersom det är väldigt billigt och ska vara bra! Så kolla in hemsidan!

Förresten jag har ett nagellack från Elf Cosmetics som jag fick av mina kusiner Alice & Erik när det var i USA. Nagellacket är  svart med en  liten blå ton, jag har haft det i cirka  2 - 3 år och det är fortfarande bra! Det täcker direkt och håller länge!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback